695 695 359

Jak prowadzić marketing w sieci

Reklama w internecie potrafi znacznie zwiększyć sprzedaż produktów oraz usług każdej firmy. W ostatnich latach byliśmy świadkami sukcesu wielu przedsiębiorstw, które oparły swoją sprzedaż na wykorzystaniu sieci. Reklama online różni się od swoich klasycznych odpowiedników. Internet daje nam niesamowite możliwości określania odpowiedniej grupy odbiorców. Przedsiębiorcy najchętniej promują się z wykorzystaniem wyszukiwarki Google lub reklamy na Facebooku. W pierwszym przypadku możemy ustawić kampanię tak, aby reklama naszej firmy wyświetliła się po wpisaniu przez użytkownika odpowiedniego hasła w okno wyszukiwarki. W tym wypadku jesteśmy w stanie dotrzeć do klienta z odpowiednią intencją zakupową. W przypadku reklamy na Facebooku skupiamy się głównie na cechach klienta. Z pomocą kreatora reklam jesteśmy w stanie określić wiek, płeć, miejsce zamieszkania, a nawet zainteresowania naszych potencjalnych klientów. W ten sposób upewniamy się, że nasza reklama trafi wyłącznie do osób, które mogą zostać naszymi klientami. Podstawową formą rozliczenia reklam w internecie jest PPC (pay per click). Oznacza to, że przedsiębiorca płaci określoną kwotę pieniędzy za każde kliknięcie w materiał reklamowy. W większości wypadków cena ustalana jest na zasadzie aukcji. Dlatego, jeżeli w naszej branży nie ma zbyt wielu reklamodawców – dotarcie do klienta może kosztować kilkanaście groszy. To duża różnica w porównaniu do klasycznych form reklamy. Najważniejszym elementem, na którym opiera się cały marketing internetowy, jest strona internetowa. Witryna powinna zostać skonstruowana w ten sposób, aby pomagać użytkownikom w podjęciu określonej interakcji (np. zapisaniu się na listę mailingową lub wykonanie telefonu). Ogromne znaczenie ma tutaj odpowiednie wykorzystanie treści. Informacje na naszej stronie internetowej powinny w spójny i logiczny sposób przedstawić klientowi naszą ofertę. Dzięki profesjonalnemu podejściu do reklamy w internecie jesteśmy w stanie dotrzeć do tysięcy nowych klientów w rozsądnej cenie. Pozwoli nam to na znaczne zwiększenie wyników firmy.
Google
Google
Social Media
Facebook
Google maps
Mapy Google
Fora internetowe
Fora internetowe
Youtube
You Tube